ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ



Οι πρώτοι 10 λόγοι για τους οποίους δημιουργήσαμε τμήμα και παρέχουμε υπηρεσίες υποστήριξης:


1. Ο πελάτης αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας και θέλει να τον ενσωματώσει στο πληροφοριακό του σύστημα.

2. Ο πελάτης αποκτά νέες ανάγκες.

3. Ο πελάτης αυξάνει τον αριθμό των χρηστών οι οποίοι πρέπει να εκπαιδευτούν.

4. Ο πελάτης κάνει χειριστικά λάθη.

5. Εξωτερικοί παράγοντες δημιουργούν προβλήματα στα αρχεία τα οποία πρέπει να αποκατασταθούν.

6. Ο πελάτης χρειάζεται νέα στατιστικά δεδομένα.

7. Ο πελάτης αναπτύσσεται και θέλει επέκταση του πληροφοριακού του συστήματος.

8. Ο πελάτης έχει ανάγκη άμεσης καθοδήγησης σε θέματα λειτουργίας ή λαθών.

9. Ο πελάτης θέλει να νοιώθει ασφαλής.

10. Για οποιονδήποτε λόγο ο πελάτης μας θέλει δίπλα του.


Γιατί πιστεύουμε στην υποστήριξη

Γιατί πιστεύουμε και επιβεβαιωθήκαμε στην πολύχρονη πορεία μας ότι ο πελάτης θέλει συνεργάτες και όχι προμηθευτές.

Ποια είδη υποστήριξης παρέχουμε :

1. Call support: Τηλεφωνική υποστήριξη στο πληροφοριακό ERP σύστημα από τις 9 πμ έως τις 5 μμ πλήν Σαββάτου & Κυριακής σε θέματα χειρισμού ή επεξηγήσεων σε νέες δυνατότητες που προστίθενται στις νέες εκδόσεις στα εκπαιδευμένα στελέχη των πελατών.

2. On site: Επί τόπου υποστήριξη μετά από δρομολόγηση θεμάτων που χρήζουν διερεύνησης ή απαιτούν σημαντικό χρόνο για την αντιμετώπισή τους όπως παραμετροποίηση, κατασκευή στατιστικών εκτυπώσεων ή φορμών, εκπαίδευσης. Η υπηρεσία προσφέρεται από εξειδικευμένο σύμβουλο της Neda Intelligent Media σε συνεργασία με εκπαιδευμένο στέλεχος του πελάτη, στα γραφεία του πελάτη.

3. In house: Υποστήριξη του πελάτη σε θέματα ελέγχου όπως θεωρημένα ισοζύγια, συγκεντρωτικές καταστάσεις, Κεπυο κ.λ.π. Έλεγχο πιθανών προβλημάτων στην βάση δεδομένων ή στην ίδια την εφαρμογή. Εργασίες μετάπτωσης δεδομένων όπως από ένα παλαιό σύστημα στο νέο. Κατασκευή κατά παραγγελία σεναρίων παρακολούθησης ειδικών αναγκών του πελάτη. Η υπηρεσία προσφέρεται από εξειδικευμένο σύμβουλο της Neda Intelligent Media σε συνεργασία με εκπαιδευμένο στέλεχος του πελάτη, στα γραφεία της Neda Intelligent Media.

4. On line: Η υπηρεσία αυτή καλύπτει έκτακτες περιπτώσεις που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης ή επίλυσης. Άμεση ζωντανή καθοδήγηση χειριστή σε εργασίες που δεν θυμάται ή πρέπει να αντιμετωπίσει για πρώτη φορά. Διόρθωση εκτυπώσεων, στατιστικών την ίδια στιγμή. Εγκατάσταση εργαλείων που χρειάζονται για μία έκτακτη ανάγκη που πρέπει να καλυφθεί άμεσα. Μικροαλλαγές που πιθανά χρειάζεται ο πελάτης ώστε να εκτελέσει μία εργασία. Η On line υποστήριξη παρέχεται μέσω ετησίου συμβολαίου και απαιτείται ειδικός εξοπλισμός.

Τι κερδίζει ο πελάτης

Την άμεση ικανοποίηση των αναγκών του. Αίσθημα ασφάλειας για την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματός του. Επωφελείται από την τεχνογνωσία και την πλούσια εμπειρία των στελεχών μας. Απεριόριστες δυνατότητες για την εξέλιξη και ανάπτυξη του πληροφοριακού του συστήματος ώστε να καλύπτει τις εκάστοτε επιχειρηματικές του απαιτήσεις. Τέλος κερδίζει έναν αξιόπιστο συνεργάτη.