Με αφορμή την ανάγκη της Neda Intelligent Media να δημιουργήσει ένα σημείο ενημέρωσης και διενέργειας συναλλαγών με τους πελάτες και το προσωπικό της σε συνεχή λειτουργία, επιλέξαμε και διαμορφώσαμε ένα πλήρες σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μεταξύ επιχειρήσεων. Ένα σύστημα που προωθούμε στους πελάτες μας για την κάλυψη των δικών τους αναγκών προσφέροντας ασφάλεια και επιτάχυνση των διεπιχειρησιακών διαδικασιών, ανεξάρτητα από το μοντέλο λειτουργίας τους (franchising, ιδιόκτητα δίκτυα καταστημάτων, δίκτυα αντιπροσώπων κλπ) παρέχοντας:
Συνολική κάλυψη των διαδικασιών διενέργειας παραγγελιών, με δυνατότητα επιλογής πολλαπλών τρόπων εισαγωγής (μέσω καλαθιού, μαζικής αναζήτησης ειδών βάσει κριτηρίων, αρχείου, πρότασης από το σύστημα ή επανάληψης παλαιότερης παραγγελίας)
Αυτόματη εισαγωγή των παραγγελιών, δεσμεύσεων στο ERP και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για το στάδιο εκτέλεσής τους
Εφαρμογή όλων των κανόνων εμπορικής πολιτικής, τιμοκαταλόγων, πιστοληπτικών ελέγχων, ελέγχων διαθεσιμότητας στοκ και υπολογισμού ειδικών φόρων κρατήσεων, επιβαρύνσεων κλπ
Online ενημέρωση για το σύνολο των πληροφοριών που αφορούν στη σχέση επιχείρησης και πελάτη ή συνεργάτη, όπως ενδεικτικά: έλεγχος καρτέλας, ανοιχτές παραγγελίες, καρτέλα παραστατικών, τρέχον υπόλοιπο και ανοιχτό πλαφόν
Πλήρες σύστημα ηλεκτρονικής παρουσίασης των ειδών (Product Catalogue), με δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών λιστών προώθησης, σύγκρισης προϊόντων βάσει χαρακτηριστικών, παρουσίαση διαφορετικών τιμών ανά προφίλ χρήστη
Δυνατότητα υπολογισμού διαθέσιμης ποσότητας πριν τη δημιουργία της παραγγελίας
Εισαγωγή της παραγγελίας στο υποκατάστημα που εξυπηρετεί τον πελάτη
Ενοποιημένα εμπορικά και οικονομικά στατιστικά ανά κανάλι πώλησης
Εξασφάλιση υψηλής ασφάλειας στη διενέργεια των συναλλαγών και τον έλεγχο πρόσβασης των χρηστών.
Ειδικότερα για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν την δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος λιανικής με απλές, γρήγορες και ασφαλείς διαδικασίες, ώστε να έχουν την δυνατότητα να απευθυνθούν σε χιλιάδες καταναλωτές,χωρίς τοπικούς και χρονικούς περιορισμούς, τους καλύπτουμε με:
Πλήρες σύστημα ηλεκτρονικής παρουσίασης των ειδών (Product Catalogue), με δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών λιστών προώθησης, σύγκρισης προϊόντων βάσει χαρακτηριστικών, παρουσίαση με εικόνα, περιγραφή, συσχετίσεις με άλλα είδη, επισυναπτόμενες μπροσούρες, productranking
Αυτόματη ενημέρωση νέων ειδών, διαθεσιμότητες, δημιουργία λιστών, αλλαγή τιμοκαταλόγων κλπ απευθείας από το ERP σύστημα εμπορικής διαχείρισης
Διενέργεια παραγγελιών μέσω καλαθιού
Clearence πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών, υποστήριξη λοιπών τρόπων πληρωμής, όπως πχ αντικαταβολή μέσω courier
Κατάσταση εκτέλεσης παραγγελιών, με ενημέρωση του πελάτη λιανικής, σε πραγματικό χρόνο, για το status της παραγγελίας του, ημερομηνίες παράδοσης κλπ
Ιστορικό αγορών του πελάτη
Δυνατότητα δημιουργίας λίστας επιθυμιών (Wish lists) του πελάτη
Εφαρμογή όλων των κανόνων εμπορικής πολιτικής, τιμοκαταλόγων, πιστοληπτικών ελέγχων, ελέγχων διαθεσιμότητας στοκ και υπολογισμού ειδικών φόρων κρατήσεων, επιβαρύνσεων κλπ, σε πραγματικό χρόνο, κατά την εισαγωγή της παραγγελίας
Υποστήριξη Loyalty cards
Εξασφάλιση απόλυτης ασφάλειας στη διενέργεια των συναλλαγών